https://www.youtube.com/watch?v=mjF1rmSV1dM

 

Heips! Se on jo vuosi 2018. Tää vuosi ei alkanu hirveen hyvin...... Tai no, oltii kyl juhlimas ja se oli iha jees, juttelin samana iltana ihastukseni kaa puhelimes. Tunnustin viimein et tykkään siitä enemmä ku kaverina. Tää tyyppi myös sano tykkäävänsä musta. Kuiteski seuraavana päivänä sano ettei ollu puhunu totta, oli mukamas ollu nii sekasi. Väitti et tykkää musta vaa kaverina. Oon ollu siitä asti aika rikki... Miten se kehtas tehä mulle näin?! En tiiä miten tuun pääseen tästä ikinä yli.. Onneks oon saanu muuta ajateltavaa ku oon nähny kavereit ja näin mut.... Ei tää tunne silti lähe. Joudun näkee sitä jätkää loman jälkee ja just sellane olo etten tiiä miten päin olla sen seuras sit ku nään sen. Entä jos alan itkeen? Jos en osaakkaa esittää et kaikki on hyvin. Pelottaa. Toi ylläoleva biisi on ollu mun voimabiisi viimeaikoina. Tossa on hyvät sanat vaikkei ne ny sillee liity tähä mun tilanteesee. Mut anyways. Rakastan silti tota biisii. Eli joo, ei alkanu mun vuosi niiku olin aatellu. Toivottavasti jollaki alko paremmi. Ei mul muuta ny.