Tämä hienon jännä tylsyys. Vai jännän hieno, en tiiä. Enkä ees tiiä mitä kirjottaisin tänne mut jotain on pakko kirjottaa koska en muutakaan keksi. Bloggerin puolelle ei jaksa just nyt kirjottaa.

Mutta niin, eilen tuli katottua taas Putous. Pikkasen yllätyin et Sanna-Raipe putos! Mun mielestä Samppa Linna on ihan turha, ei oo ikinä naurattanu mua! No mut onneks Veli Sikiö on jatkossa. Niin ja mielipiteensä kullakin. Saas nähä kuka vie voiton.

Asiasta kukkaruukkuun; mua niin ärsyttää mennä taas huomenna kouluu. Ku ei jaksa nii ei jaksa. Kaiken lisäks meidän luokka on kamala! Pari pissistä valittaa joka päivä pienimmistäki asioista, oikeesti ARGH niihin menee yleensä niin hermo!... Plussana sit tietysti yks jonka pitää laukoa JOKA ASIAAN mielipiteensä. Ja yleensä se on ärsyttävää, ainaki mun mielestä. Pitäis vaan suunsa kiinni.  Ja ei toki saa unohtaa muutamaa muuta ihmistä, niiden pelkkä läsnäolo saa mun veren kiehumaan.

Mut toisaalta tästä tuli aika turha postaus mut tuskimpa se ketää häirittee..?