En tiiä onks tän koko vuodatus-sivun ylläpitäjät tarkkoja näiden kirosanojen suhteen ni emmä sit viitti kiroilla ollenkaa. Joten näin kauniimmin sanottuna, mua ketuttaa ihan pirusti! Tää koulu on iha hemmetin ahistava paikka. Kaikki koulupäivät vaa ahistaa, ahistaa ja ahistaa. Mä en jaksa.

Meidän ois tarkotus pitää joku typerä puhe luokan eessä. Oon saanu näistä puhe-esityksistä niiiin tarpeekseni! Tykkäsin oikeesti joskus äikästä mut enää en voi sietää koko ainetta. Ja iha vaa sen takii et niitä puhe-esityksii on pakko pitää. Äikän maikka oikee painostaa ja pakottaa, oikeesti ei ketää voi pakottaa tollasee! Mua muutenki ahistaa koko luokka nii varmaa pyörryn siinä JOS edes pidän sitä puhetta. En kyllä pidä. Jos mun arvosana laskee sen takii nii voivoi. Ja se aihe.... Mistä hitosta mä sen aiheen nyt tähän hätään keksin? Ku mä en voi tässä kellekkää puheenvuoroks muuttua.

Mä en muutenkaa pysty oleen oma itteni tääl koulus. Haluisin puhuu tästä ahistuksesta ja esiintymisjännityksestä jollekki mut en osaa. Ja oon oikeesti nii herkkä et jos puhun jollekki mun murheista nii saattaa olla et alan vaa itkee.. :(

Ootan vaa sitä et tää koko koulu loppuu..!