https://www.youtube.com/watch?v=6Ejga4kJUts&spfreload=10

No kappas, siitähä on taas aikaa ku oon viimeks päivitelly tänne.. eitäs oo kylläkää mitää ihmeempii tapahtunu.

Talvi tuli ja pakko myöntää et iha jees.. tai siis lumi on iha kiva ja kestän ehkä jonku pienen pakkasen mut ai saakeli mikä ketutus tänää kävi ku astuin aamulla ulos ja olin jo vähällä kaatua! Vihaan eniten liukkaita kelejä talves.. oon manannu tota keliä koko päivän ja huomenna toi sama keli kuulemmma jatkuu.. eih. Mul on ehkä maailma huonoin tasapaino.. no ok oon mä aina pysyny jotenki pystys mut viel joku päivä mä makaan tuol keskel tietä tyylii joku häntäluu paskana.. ois iha kiva jos joku hiekottais noita teitä RIITTÄVÄSTI! Siis tosi kiva varsinki joillekki vanhuksille kävellä tuol ilman kunnon hiekotusta.. käy oikeesti sääliks jos joku vanhus kaatuis tuol.

Et joo onha täs talves ne huonotki puolensa, valitettavasti.

Mut hei jee, jouluu ei oo kovi pitkä aika enää. Oon jouluihmisii, joulus on vaa nii sitä tunnelmaa ja ku saa vaa viettää aikaa läheisten kans ja nii. Ja kyllähä se joululomaki kelpaa, of course!

Mut kaikista vuodenajoista tykkään kuiteski enite kesästä! SE vaa on.. <3 pitkä loma, festareita, uintia, rannalla loikoilua, tai muute vaa perus chillailua ilman et tarvii käyttää tyylii jotai toppavaatteita. ja mä pidän enemmä kuumuudesta ku kylmästä.

Mut juuh.. possen toka kausi loppu tos perjantaina..  nyyh. mitä mä ny katon perjantaisin? Tykkäsin siitä ohjelmasta iha hemmetin paljo, se huumori vaa uppos muhu ja siinä oli monipuolisii vieraita ja hyvii haasteita ja kaikkee. Varsinki Eicca Toppisen vierailu oli aika... uu. tykkäsin! Ja musavieraista tykkäsin eniten Apulannan ja "Sleepy Sleepersin" vedoista. Luulin et Sleepparit teki oikeesti jonku comebackin mut siinä oliki possen juontajat mukana :---D Mutjooo,. ei kait täs muuta ny. Tuun taas joskus päivittelee tänne jotaki turhanpäiväistä XD morjes!