.....No miksei sitte voi kysyy aikasemmi, et voinko olla? En tajua.

Mutta joo.. Mitähän mun piti kertoo tänne.  Nii, mun luokkalaisista. Sillon koulun alussa yks ihmine alko juttelee mulle, no tuli kai meistä tavallaa kaverit. Myöhemmi tutustuin pariin muuhunki ihmisee, ja hengattii porukassa. Meidän porukkaa liitty viel yks tyyppi, jota en hirveesti tunne, mut se vaikutti olevan ainaki alussa iha mukava ihmine. No, jonki aikaa hengattii porukassa, mut sit mut jätettii porukan ulkopuolelle. En voi ymmärtää. en tietääkseni oo tehny mitää noille ihmisille. Ne kyllä välillä kysyy multa jotai, mut siihen se sitte jääki. Voisin heittää yhen esimerkin noiden ihmisten touhuista.  Esim. just eile, ku oltii luokassa, nii istuin parin tyypin vieree, jotka kuuluu siihen porukkaa.. No, mun kone ei lähteny käyntii, joten oli pakko siirtyy muulle paikalle, koska kukaan ei EES VIITTINY auttaa, koska en osannu säätää sen konee johtojen kaa ja vaikka kysyin apua. Joo ei kannata oottaa et auttaisin niitä jossaki asiassa. No mut myöhemmi yks ihmine joka kuuluu siihe porukkaa, tuli luokkaa, istu sille paikalle missä olin aiemmi istunu, ja sai sen koneen jostaki päälle ja KEHTAS viel sanoo niille kavereillee et hän ei tältä paikalta lähe mihkää..  Vitutus oli suuri. Jos mä sanon niille jotai, ne ei joko kuule tai ne vastaa jotenki lyhyesti ja tylysti. Ei noita voi sanoo oikeiks kavereiks.. Ne ei ees oo kavereita. Ehkä mä en sit enää välitä niistä. Onneks tätä koulua ei oo enää kovi kauaa, ens syksynä opiskelen toivottavasti muussa paikassa. Ja tiiän ettei kukaa tosta porukasta hakenu siihe kouluu mihi ite hain. Joo o, iha hyvä vaa. Toivottavasti saisin siitä uudesta koulusta parempia kavereita. Pidetää peukkuja pystyssä!

Ja ihmiset, ihan näin yleisesti; älkää jättäkö ketää ulkopuolelle!