Mul soi toi Jossu päässä (Cheek ft. Jukka Poika). Siitä siis toi otsikko tulee.. Ei ehkä sovi mun kohalle mut olkoot ny tommone otsikko kuitenki.

Nooh mut anyway, mul ei oo mitää elämää suurempaa asiaa tänne mut aion kumminki jotai höpistä. Koska enhä mä tänne oo hirveesti postaillu. Syynä on vaa se etten oo jaksanu käydä tääl,käyn enemmä Faces,instas ja tämmösis mitä melkee kaikki käyttääki. Tosin esim. Face nyt onki se tärkei ku siel voi olla paremmi yhteyksis ihmisii. Eihä tääl vuodatukses oikeestaa käy kukaa mun tuntema ihmine. Eikä tääl ees oo chattii. No mutt siis, voisin vaikka kertoo jotai perus kuulumisii nyt ku en keksi muuta. Kirjotan tätä tekstii ny koulus ku ruokavälkkä menos. Tän jälkee enää kaks fuckin tuntia ja sit kotii oh yea! Kumman nopeesti menny noi aamutunnitki. Mut sehä on vaa hyvä asia, tietty!

Mun elämä on suht. hyvä tällä hetkellä. Asun viel porukoilla mut ei mul oikeestaa oo mikää kiire muuttaa mihkää. Kattoo sit myöhemmi, mitä sitä nyt kiirehtimää. Mul on myös riittävästi kavereita. Tosin niide kaa ois kiva hengata enemmänki, asialle vois tietty tehä jotai. Käyn aktiivisesti koulua vaikka välillähän on sit niitäki päiviä jollo koulu tuntuu turhalta. Silti jaksan käydä tätä, ja hyvä vaan!

Mun on viel pakko kertoo, et ootan niiin innolla tulevaa kesää! Rakastan sitä fiilistä ku on lämmin kesäpäivä, aurinko paistaa, voit olla ulkona t-paidalla ja kävellä vaikka paljain varpain nurmikolla. Okei kantsii varoo mihi astuu jos kävelet ilma kenkii, mulle sattu tos muutama vuosi sillee et MELKEIN astuin  vammautuneen mehiläisen päälle! Oikeesti hui apua...

Kesällä tapahtuu kaikkee hienoo, mm. pääsen tsiigamaa Europee,WASPii ynnä muita rakkausbändejä. Lisäks paljon hengailua parhaiden ihmisten kaa ja kaikkee hienoo aaaa!!!!

Kesä, tulethan pian?