https://www.youtube.com/watch?v=VUb1p8fm7Ag&spfreload=10

....tosiaan, mullahan on tää blogiki. Juu ettäettä. Kuunnelkaas toi ylläoleva kipale mikäli ette ole vielä kuunnelleet. Rakastan tota vaan niin paljon <3 olinha mä tuol ratinan keikalla mikä oli ihan perfecto.

Tänään on väsyttäny niiin pirusti! Tuntuu etten oo saanu nukutuks oikee kunnolla täs viime aikoina... asialle pitäs tietty tehä jotai mut en vaa osaa mennä nukkuu aikasee.. hmph. onneks pian on viikonloppu ja sillo kyl yritän saada univelat poois.

Olin tos kolmen jälkee himas ja sain ihanaa suklaaleivosta ! yhyy halun lisää mut lopppu. en muista millo oisin viimeks syöny suklaaleivosta. ja mun korva on kipeä :( (x) tärkee

taas vaihteeks 'olen elossa' postaus koska mullaha ei oo ikinä mitää järkevää asiaa tänne. katotaa millo palaan taas kirjottelee mut heei, mukavaaa syksyä ny kaikille !

ps. miks nää mun postaukset on aina näin lyhyitä?

pps. ihanaaa et oikeesti ny tais alkaa kunno syksy, saan käyttää maailman ihaninta nahkatakkiani jee